Tuesday, May 19, 2009

2

Am gasit. Cel putin partial am gasit raspunsul la intrebarea pusa in prima parte a acestei experiente care este bloggul :). O sa la pun pe puncte, asa structurate frumos:
  • am vazut la mai multi oameni. Probabil ca este o moda sa ai blog si eu m'am hotarat sa fiu trendy. Cel mai trendy.
  • no job, no money, no woman. Un barbat adevarat trebuie sa aibe ceva de facut. Asa ca am ales varianta cea mai gay si mi'am facut blog (un zambet pe sub mustata imi rasare pe fatza)
  • probabil ca am ceva de spus si cum nu prea ies din casa sa vad si eu o fatza de om, am zis ca e bine sa spun pe aici. Ma indoiesc ca o sa citeasca cineva prostiile de aici, dar na, incercarea moarte n'are
Cam atat deocamdata.

3 comments:

  1. sa te simti in largul tau nu e greu;
    sa faci si pe ceilalti sa se simta in largul lor cand te citesc, e un pas inainte;
    dar exista si ceva mult mai de dorit..
    :)
    c ya

    ReplyDelete
  2. deja e cel mai tare blog:))...lasa nils ca blogu'asta o sa-ti aduca si job si femeie si bani cat sa nu ti trebuiasca nici una din ele..:))..spor la batut campii..Velcam!:)

    ReplyDelete