Sunday, December 6, 2009

10 sau 11

Stau pe scaun si imi e dor de ea. Nu stiu sigur daca e normal. Nu stiu sigur daca e normal sa imi fie dor de ea. Nu prea sunt sigur de aproape nimic. Sunt sigur de faptul ca nu ma plac in stari de genul acesta. Mi s'a spus ca nu ar trebui sa imi fie dor. Mi s'a oferit un tratament rece. E ca atunci cand ti se spune ca e normal sa primesti o masa calda pe zi, dar tot timpul la tine ajunge rece. Nu'i corect. Vrei o mancare calda, ai dreptul la ea, ai muncit pentru ea. Cineva totusi decide ca tot ce meriti e o masa rece. Stupid si incorect.

Stare de cacat. Stare incontrolabila. Genul de stare in care ajungi sa faci lucruri prostesti. Lucruri care nu sunt corecte fata de altii, fata de tine. Dar le faci fiindca esti un prost.

Trist dom'le. Trist.

1 comment: